14 Juli

Fyra veckor på amerikansk mark idag! Tiden har bara sprungit iväg. Idag började en ny jobbvecka. Startade halv åtta som vanligt. Sedan skjutsade jag pojkarna till camp. Åkte sedan och handlade då jag verkligen behövde en nagelsax och en nagelfil. Sedan var det dags att plocka upp minstingen från camp. Vi hade en lekträff med hennes kompis. Efter var det dags att plocka upp pojkarna. I eftermiddag har jag och pojkarna spelat baseboll en hel del. När jag slutade åkte jag och hämtade upp Bea så vi kunde ut och äta innan det var dags för möte med alla au pairer i området. Nu ikväll har det blivit massa översvämningar. Det bara öser ner.. Och åska. Så nu ska jag lägga mig och hoppas på att somna! 
Självklart har jag kollat på den äldsta pojkens tennislektion. Han fick pris för mest fokus denna träningen. 
Hatar när detta sker... 

Hatar även att pappa plockat MASSA blåbär som jag inte kan äta.. 
Allmänt | |
Upp