20 Juni

Nu har redan andra dagen också gått och jag lär mig nya saker hela tiden! Idag fick jag sovmorgon som började med att jag vaknade kvart över sju såklart! Men det gjorde inget för då han jag Skypa med min fina familj där hemma som firade midsommar. Men gick inte upp förrän vid tio! Idag blev jag medlem på cluben så jag kan bada i både poolen och vattnet om jag vill. Även spela tennis! Så idag var vi vid poolen och badade. Sedan har barnen fått sina presenter. Som var uppskattade! Så vi har byggt och läst Pippi hela eftermiddagen. Ikväll var vi alla på restaurang och sedan tog vi en runda till stadens godaste glasställe! Dagen kunde inte sluta bättre. Imorgon ska jag köra för första gången.. Håll tummarna att det kommer gå bra! 
Hade ingen mobil idag då hann inte ta några bilder..  
Så lägger upp bilder på sötaste Svante som jag precis hann träffa innan jag åkte! Världens sötaste valp! 
Allmänt | |
Upp